Online advertising

Paid advertising is anno nu niet meer weg te denken voor de promotie van jouw evenement. Door middel van social advertising kan jij ervoor zorgen dat je altijd jouw doelgroep bereikt op de kanalen waar zij actief op zijn. Van een short video op TikTok tot een advertentie op Tinder en van een creatieve Instagram story tot audiofragment op Spotify. Boest zorgt ervoor dat jouw event altijd terechtkomt bij de juiste doelgroep. Ons doel? Jouw evenement verkopen!

Wat is event advertising
voor festivals?

We zijn met Boest specialist in het opzetten, analyseren en optimaliseren van campagnes op social media en andere online kanalen. Return on investment (ROI) is key in ons succes en misschien wel het belangrijkste begrip in online marketing. Wij meten alles door en weten hierdoor precies wat elke geïnvesteerde euro jou oplevert. Ons doel is om van jouw doelgroep terugkerende bezoekers te maken. Door gebruik te maken van onze event advertising funnel zorgen wij ervoor dat we de doelgroep steeds verder naar de conversie trekken. In elke fase van de funnel targeten we de juiste personen, tonen we de juiste ads en hanteren we de juiste strategie.

Er is bijna geen pijl op te trekken en je ads specialiseren op een specifiek platform is lastig. Voortdurend zijn er nieuwe ontwikkelingen en verschuivingen gaande die het lastig maken een platform echt te leren kennen. Want waar TikTok een paar jaar geleden slechts voor dansvideo’s was, is het op dit moment één van de snelst groeiende en belangrijkste sociale media platforms van deze generatie. Boest helpt ieder bedrijf dat tickets verkoopt om daadwerkelijk (online) te groeien, want wij zien dit net zo graag als de ondernemer zelf! Je kunt ons eigenlijk zien als een verlengde van jouw organisatie, we zetten dan ook graag net even dat extra stapje.

Wat levert social advertising op

Social advertising zorgt voor direct resultaat. De online marketing strategie die we met Boest uitwerken voor jouw evenement is volledig meetbaar, waardoor we altijd weten hoe de doelgroep interacteert met onze advertenties. Hoeveel geld kost het om iemand te bereiken? Hoeveel directe aankopen er gedaan vanuit de campagnes? En nog veel meer!
Door de resultaten continu te monitoren en analyseren zorgen we ervoor dat we het budget zo efficiënt mogelijk inzetten. Werkt een bepaalde doelgroep niet? Dan schroeven we die terug. Zien we dat bepaalde advertenties het heel goed doen? Dan leggen we daar meer focus op. Door constant te A/B testen zorgen we ervoor dat we onze campagnes te allen tijde optimaliseren en beter maken.
×